Brand identity

Farver afspejler budskab og stemning

Brand Identity

En komplet oplevelse af

varemærke, produkt og virksomhed.

Ved at give brandet personlighed, kan værdierne kortlægges, så vi opnår effektive guidelines, som bliver den bærende konstruktion i hverdagens udvikling, ledelse og kommunikation.


Det handler om let tilgængelige værktøjer i brandingprocessen, så resultatet bliver universelt genkendelige egenskaber, der tilpasses den enkelte virksomhed.


En lang række ledelses- og kommunikations-mæssige dilemmaer og overvejelser bliver på forhånd lagt i faste rammer, så synergieffekten overfor markedet til enhver tid kan bibeholdes.

Spørg, hvis du er i tvivl

Vi råder over mange års erfaring og et solidt brancherelateret netværk, så hvis vi ikke selv har svaret, har vi adgang til det.


Der er ikke nogle spørgsmål, der er dumme, bortset fra spørgsmål du ikke stiller, for der findes intet svar...

Stramme grafiske linjer eller bløde streger.

Her er der ikke tvivl:  Et udvalg af en lang række etiketter tegnet til Syndikatets specialøl. Valgt til Årets Etiket 2015 + 2017