Det er mig, der tegner firmaet...
...og det er ikke helt løgn.
Det grafiske billede, man som virksomhed sætter på nethinden af kunder, målgruppe og konkurrenter må aldrig blive tilfældigt, og skal være lige så sigende og forklarende som en lang, dyb tekst. Uanset hvor man ser det, og uanset hvem der repræsenterer firmaet.
Igen hedder det Brand Identity, og denne gang handler det om den visuelle synergieffekt. Altså det billede, firmaet altid printer i hukommelsen på omverdenen, uanset om det bliver opfattet i nuet eller ej.
Der er nok ikke mange firmaer, der kan finde på at indkøbe røde servicebiler, hvis deres logoprofil er grøn eller blå.
Det nytter heller ikke noget at være firkantet, hvis man sælger bolde...
Alligevel oplever man hver dag selvmodsigende kommunikation, som let kunne være undgået, men som desværre blot udvander den ønskede effekt, bare fordi man glemte at være tro mod firmaets egne normer og retningslinjer.
Måske skal der ses på den samlede profil: Logo, skrifttyper, sprogbrug, ikonisering, indretning, telefonservice, facade, skiltning osv.
Som regel er det ikke så meget der skal til, for at få rettet det hele ind. Men hverdagen går bare med noget andet, og i mellemtiden skrider koncepterne - og så får man endnu mere travlt.
|
Vi skitserer, tegner, illustrerer, doodler og modellerer i alle stilarter, så det passer til jeres budskab.
Og så har vi et stort specialværksted for kulfiber-teknologi.
Så vi kan dét der med industriel design...
Kontakt os allerede i dag.
Måske ligger løsningen allerede klar i pennen.

|